tablet
Volg de status van uw uitvoeringen in het buitenland op de voet
Juli 19, 2021

De status van uw uitvoeringen in het buitenland opvolgen? Dat kan vanaf nu in real-time voor signalisaties die u bij ons indiende sinds 01/07/2019. Zo blijft u steeds op de hoogte van de verwerking en uitbetaling van uw rechten uit het buitenland.

Wat u daarvoor moet doen?

Wijzig uw instellingen snel en eenvoudig in MySabam. Surf naar MyProfile, kies voor ‘options’ en vink deze optie aan:

‘ik wil graag op de hoogte worden gehouden wanneer mijn aangiftes in MyPlaylist verwerkt zijn’. 

U ontvangt dan een update per e-mail voor iedere statuswijziging van uw signalisatie.

We informeren u in de volgende gevallen:

  • Ready to process: uw speellijst werd succesvol ingediend.
  • Send to society: Wij verstuurden uw speellijst naar de buitenlandse auteursvereniging. 
  • Reminder sent: wij verstuurden een herinnering naar de buitenlandse auteursvereniging.
  • Royalties to be expected in next Sabam distribution: Sabam heeft uw auteursrechten ontvangen. Wij betalen ze aan u uit bij uw volgende afrekening. 
  • Royalties to be expected in next distribution from society: Wij verwachten uw auteursrechten te ontvangen bij de volgende afrekening van de buitenlandse auteursvereniging aan Sabam. 
  • Closed with no royalties to be expected: Op basis van de feedback die wij ontvingen van de buitenlandse auteursvereniging concluderen we dat u geen rechten zal ontvangen voor deze speellijst.
  • Royalties already paid: Sabam heeft uw auteursrechten reeds ontvangen en aan u betaald. 

Uw status zelf raadplegen?

Ontvangt u liever geen update bij elke statuswijziging? Maar raadpleegt u de status van uw uitvoering in het buitenland liever waar en wanneer u dat zelf wenst? Dan kan dat snel en eenvoudig via MyPlaylist in MySabam. 

Kies voor ‘Mijn ingediende aangiften’ en klik op het oogje.

Nog geen MySabam-account? Wacht niet langer! Vraag er nu één aan via affiliation@sabam.be.

En uw uitvoeringen in België?

Voorlopig bieden we deze status-updates enkel aan voor uitvoeringen in het buitenland. Binnenkort breiden we deze dienst verder uit voor uitvoeringen in eigen land. 

share

Haben Sie Fragen?

Unser Customer Service hilft Ihnen so schnell wie möglich.

 

Kontaktieren Sie uns